جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده انتظامی گناوه گفت: سارق کابل‌های مخابرات در این شهرستان با پنج فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ حسن غضنفری روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان و پیگیری های پلیس در این خصوص، ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، هویت سارق این پرونده را شناسایی و مشخصاتش را در اختیار واحدهای گشتی قرار دادند.

وی افزود: سارق حین ارتکاب سرقت دستگیر و اعتراف به پنج فقره سرقت کابل های مخابراتی کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گناوه تصریح کرد: ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه از مهم‌ترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد می شود.

وی اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

غضنفری در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم یادآو رشد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرائم ، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group