شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۲ مصادف با نخستین روز از هفته آتش نشانی، جمعی از مسئولین شهری در گلزار شهدای برازجان گردهم آمدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان، صبح امروز، شهردار برازجان، معاونت اجرایی، مدیریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برازجان و جمعی از نیروهای آتش نشان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن غبارروبی از قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

در این مراسم ابتدا مرتضی قدوسی شهردار برازجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز ایمنی و آتش‌نشانی با اشاره به اینکه شهدا از بین رفتنی نیستند اظهار داشت: رمز ماندگاری شهدا در طول زمان و خاطر جمعی ملت ما، اعتقاد آن‌ها به کارشان بود، که به واسطه مسیر الهی که در پیش گرفته بودند در آن راه تلاش کرده و به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه شهدا به کاری که اعتقاد داشتند پرداختند و به آن ادامه دادند اضافه کرد: نیروی آتش‌نشان با اعتقادی راسخ در رسیدن به آرمان‌های سازمانیش، جاودانه خواهد شد و همه ما بایست بابت این فرصت افتخار کنیم که در چنین سازمان و مسیری در حال تلاش هستیم.
شهردار برازجان با اشاره به اینکه شما مسیری را انتخاب کردید که جان انسان‌ها در آن نجات پیدا می‌کند ابراز داشت: نجات جان انسان‌ها هدف والای شماست و در این راه اگر آسیبی به شما وارد شود مقدس خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که هستم به شما اطمینان می‌دهم که حق شما ضایع نشود تصریح کرد: اگر کارکنان یک سازمان از لحاظ حقوق و مزایا تأمین باشند کارایی کلیت سازمان بالا خواهد رفت، به همین خاطر در مناسبت‌های مختلف سعی کرده‌ایم پاداش و هدیه ناچیزی پرداخت کنیم.
در این مراسم، کارکنان سازمان آتش‌نشانی با همراهی شهردار برازجان، محمد جامعی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری برازجان ضمن عطرافشانی قبور شهدا، با اهدا گل با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1atrafshani atashneshan 1

atash bener 1atash bener 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group