جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: باندی سه نفره شامل ۲ نفر سارق سیم و کابل برق و یک نفر مالخر در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ عباس علی یاری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت کابل و سیم برق در حوزه شهری شهرستان دشتستان که منجر به خسارت به اموال بیت المال و اداره برق شده بود شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به شکل ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سرقت‌های انجام شده همچنین موجب افزایش نگرانی‌های شهروندان به سبب قطع برق و خسارت به لوازم خانگی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در نتیجه تحقیقات میدانی فردی که اقدام به خرید ضایعات یک‌هزار و ۳۰۰ کیلو سیم و کابل برق مسی به طرز ماهرانه‌ای در زیر با ضایعات پلاستیک و فلز در زیر بار خودرو جاسازی‌ کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

علی‌یاری ادامه داد: ۲ سارق همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیرو تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: متهمین در بازجویی‌های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران به ارتکاب۲۱ فقره سرقت سیم وکابل برق و مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: در ادامه صحنه‌های سرقت نیز بازسازی و همچنین پرونده آنان جهت رسیدگی قضایی به دادسرا ارسال شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group