جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از احداث سه پایگاه اورژانس در شهرستان خبر داد و گفت: درمجموع 5 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانس و آمبولانس‌ها در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش دیارجنوب، ماریا خویش دوست در نشست تجلیل از پرسنل اورژانس 115 و فوریت‌های پزشکی به مناسبت روز اورژانس بابیان اینکه در بخش بهداشت و درمان اگر نقطه اضطراری باشد بحث اورژانس در میان است اظهار داشت: زحماتش ما در دوران کرونا هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود شما در شرایطی که پایگاه فیزیکی و آمبولانس‌های استانداری ندارید در حال خدمت‌رسانی هستید.

وی اضافه کرد: با تکمیل پایگاه اورژانس بوشکان دیگر پایگاه اورژانس در کانکس نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امسال سه پایگاه اورژانس در حال ساخت است ابراز داشت: امسال یک میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان اعتبار برای تکمیل وسایل و تجهیزات و رنگ‌آمیزی پایگاه‌های اورژانس و 4 میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی آمبولانس‌های شهرستان دشتستان در نظر گرفته‌شده است.

tajlil orzhans dshtn 1

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تأکید کرد: درمجموع 5 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانس و آمبولانس‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال راه‌اندازی واحد آموزش اورژانس هستیم اذعان داشت: با راه‌اندازی این واحد همراه با اتفاقات در حوزه‌های فیزیکی اورژانس ازنظر آموزش کیفیت خدمت به مردم را بالا ببریم.

خویش دوست تعداد نیروی اورژانس در شهرستان دشتستان را صد نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: 28 آمبولانس در شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که با تخصیص اعتبارات لازم شاهید یک تحول در اورژانس خواهیم بود.

خبر مرتبط :

پرسنل فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان تجلیل شدند+تصاویر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group