جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان از برگزاری بیش از 300 برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ غلامرضا بناری در نشست خبری روز پنج‌شنبه 30 شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس این ایام را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: هیچ‌چیز بالاتر از تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران نیست.
وی دفاع مقدس را متعلق به خالقان آن توصیف کرد و اضافه کرد: همه ما باید در مقابل خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران احترام و تکریم داشته باشیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ارزش‌ها، دین و اعتقادات را مهم‌ترین عنصر حضور جوانان و مردم در جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد و ابراز داشت: باید این ارزش‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود و به جوانان منتقل شود.

nashast sepah 1

وی از برگزاری بیش از 300 برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: تجلیل از رزمندگان دوران مقدس با محوریت زنان و جوانان، نمایشگاه هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی از گلزار شهدا تا مصلی نماز جمعه و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های شاخص این ایام است.

nashast sepah 1

بناری در ادامه بیان داشت: دیدار و سرکشی از 300 خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگر، تجمع مردمی در مرکز شهرستان با محوریت جوانان در راستای جهاد تبیین، ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌های سیاسی، حضور راویان در مدارس و مساجد جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس ازجمله برنامه‌های دیگر این ایام عنوان کرد.

nashast sepah 1

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: در این ایام بسته‌های نوشت‌افزار برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع خواهد شد و خانه‌های رزمندگان و کمیته امداد و بهزیستی توسط گروه‌های جهادی تعمیر و بعضی از مدارس رنگ‌آمیزی شده‌اند.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group