جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا که در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.

 

به گزارش دیارجنوب ، سردار عبدالرضا دشتی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان بوشهر افزود: بیش از ۸۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری نواحی، حوزه‌های مقاومت بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات و نهادهای فرهنگی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

عبدالرضا دشتی تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه مهم دانست و اذعان کرد: انتقال حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس به جامعه سبب می‌شود افراد جبهه‌های حق و باطل را به خوبی شناخته و با اراده قوی به سمت اهداف متعالی خود حرکت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهدا و رزمندگان با جانفشانی‌های خود انقلاب را تا به حال از تمامی اقدامات دشمنان اسلام بیمه کرده و روز به روز به واسطه ی حماسه‌های آنان به عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل کردن جنگ ترکیبی با محوریت شناختی و ادراکی می‌خواهند امید را در جامعه ریشه کن و مردم را از ولایت جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار جهاد تبیین را راهی در جهت جلوگیری از جنگ ترکیبی دشمنان تلقی کرد و افزود: جهاد تبیین سبب جلوگیری از اخبار دروغین رسانه‌های غول پیکر دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش بصیرت در راستای خنثی سازی تمامی اقدامات شناختی دشمنان در جامعه می‌شود.

وی یکی از باورهایی که دشمنان جمهوری اسلامی آن را مورد هدف و هجمه‌های خود قرار داده‌اند را ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مهمترین باورهایی که دشمنان با زور و پول بسیار آن را مورد هجمه قرار دادند تماماً نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس می‌باشد زیرا آن دوران سکوی پرتاب انقلاب اسلامی به سوی تمدنی نوین بود.

حجت الاسلام رستگار در با اشاره به رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس اذعان کرد: اتکا به پروردگار جهانیان و استفاده از رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی سبب شکست رژیم بعث عراق و پایه گذاری هسته‌های مقاومت در کشور و ملت های اسلامی شد.

در پایان این مراسم قبور مطهر شهدا عطر افشانی و گل گذاری شد.

golzar khormoj 1golzar khormoj 1golzar khormoj 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group