جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به فعالیت در عرصه‌های مختلف رسیدگی به نیازمندان و محرومیت‌زدایی گفت: در این راستا علاوه بر ساخت، تکمیل و تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان ۵۰۰ کولر گازی میان نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار علی رزمجو با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این دوران 8 ساله را از برجسته‌ترین ایام ایثار و فداکاری ملت ایران دانست و اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اقتدار و صلابت ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و مکتب ایثار و از خودگذشتگی در جامعه نهادینه کردند.

وی با بیان اینکه دشمن بعثی با پشتیبانی بلوک شرق و غرب علیه نظام اسلامی ایران وارد عرصه جنگ شدند گفت: با وجود اینکه دشمنان از تجهیزات مدرن نظامی برخوردار بودند ولی ملت بزرگ ایران اسلامی از جمله نیروهای مسلح با سلاح ایمان و اخلاص دشمنان را شکست دادند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر حماسه رزمندگان این استان را در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی نام برد و بیان کرد: به اندازه ایام 8 سال جنگ تحمیلی استان بوشهر از جمله جزیره مقاوم خارگ بمباران شد و رزمندگان استان بوشهر در دریا، هوا و زمین حماسه‌های جاویدان و ماندگار خلق کردند.

سردار رزمجو با بیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های مهم و متنوعی در شهرها و روستاها توسط پایگاه‌ها، نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر اجرا می‌شود گفت: در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های در مراکز آموزش عالی، مدارس و عرصه‌های مختلف برای تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان تدوین شده است.

وی تجلیل از پیشکسوتان جنگ 8 ساله و خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: روز جمعه همزمان با سالروز حمله رژیم بعث عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران و آغاز دفاع جانانه ملت و رزمندگان ایران اسلامی رژه باشکوه هوایی، دریایی و زمینی در حاشیه خلیج‌فارس بوشهر اجرا و بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیجیان به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تشکیل نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 900 برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، نظامی و دیگر عرصه‌ها اجرا می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به نقش سپاه در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان و فقرا تصریح کرد: در این راستا علاوه بر ساخت 200 واحد مسکونی ویژه مددجویان 500 کولر گازی به ارزش 12.5 میلیارد تومان میان نیازمندان استان توزیع شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه در هفته وحدت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این هفته در نقاط مختلف استان بوشهر برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group