جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ عباس علی یاری در این پیام اظهارداشت : امروز، ثبات، آرامش ، اقتدار و توسعه علمی ایران عزیز مرهون خون پاک شهدا، فداکاری تمامی ایثارگران و جانبازان عزیز و صبر، شکیبایی و گذشت خانواده های معظم شهدا است و این را هیچ گاه از یاد نبریم که همه ما بدهکار آنها هستیم.

وی اضافه کرد: این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران اسلامی برجای بگذارد.
وی در ادامه گفت : پیام هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با رهبر انقلاب و ایستادگی در برابر متجاوزان و مستکبران است و دفاع مقدس برای همه ملت و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: همه ما وارث غنی ترین فرهنگ در دوران دفاع مقدس هستیم و باید برای حفظ و ترویج این راه تلاش کنیم چرا که برای دفاع از این وطن همه اقشار از جان مایه گذاشتند.
سرهنگ علی یاری در پایان گفت : یاد و خاطره شهدای گرانقدر و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان دشتستان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان وبه ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهدا و امام شهدا (ره) را استمرار بخشیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group