جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب 3 هزار 900 نفر حامی جدید در شش ماهه نخست سال جاری برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 9۰۰ حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است گفت: 700 نفر از این حامیان در ماه های محرم و صفر در اجرای پویش به عشق حسین(ع) جذب شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از 19 هزار حامی داخل و خارج از استان حمایت 8 هزار فرزند یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده‌اند که اغلب فرزندان دارای چند حامی می باشند تا بتوانند سرانه پرداختی قابل قبولی را دریافت نمایند.

روشن در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و به منظور افزایش سبد درآمد فرزندان بویژه دانش آموزان تحت حمایت ، جذب 4000 حامی جدید تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی با عنوان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین در همه ایام سال فعالیت دارد از مردم نیکوکار استان دعوت کرد با پیوستن به این طرح در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه‌های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر روش های ثبت نام و همکاری در طرح اکرام را مراجعه به سایت emdad.ekram.ir ، یا مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی 3000333377 و تماس با شماره تلفن 07733320719 عنوان کرد..

استان بوشهر

Template Design:Dima Group