جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

کتاب "خاص باش" اثر طیبه ابراهیمی نویسنده بوشهری چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش دیارجنوب ، نویسنده کتاب یاد شده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در کتاب "خاص باش" برای آرام سازی درون و در پی آن آشنایی با انسان های مختلف و روحیات آن ها و پس از آن در خصوص سالم سازی افکار مخرب صحبت شده است.

طیبه ابراهیمی افزود: در بعد دیگری از نشر این کتاب به نکات تربیتی پرداخته و اعتماد و اعتماد سازی شکاف داده شده و همچنین در مورد انتقاد نسبت به دیگران سخن گفته شده است.

وی ادامه داد: در کتاب "خاص باش" همچنین به پیرامون آمادگی روحی زنان و مردان در روابط جنسی و همچنین در مورد مطالب ناب انگیزشی و مثبت زبان صحبت شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: هدف و مضمون کتاب بیان کردن چگونه خاص بودن و قوی شدن و یاد گرفتن حس خاص جسارت است.

khasbash

وی گفت: بهتر عمل کردن در زندگی، بهترین بودن در زندگی زناشویی، یاد گرفتن رفتار اصولی با فرزندان، شناسایی ارتباط بهتر با دیگران و قضاوت روانشناسی درست از دیگر موارد گنجانده شده در کتاب در کتاب "خاص باش" است.

مدیر انتشارات قلمداران جنوب در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا اظهار کرد: کتاب "خاص باش" در 122 صفحه به رشته تحریر در آمده و طراحی جلد آن توسط سپیده شیرکو انجام شده است.

مسعود عرب زاده افزود: این کتاب با مضمونی فاخر اثری ارزشمند برای مخاطبان حوزه کتاب و مطالعه است که امیدواریم مورد استفاده تمامی هم استانی ها قرار گیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group