جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: به منظور افزایش پایداری آب در سه شهرستان عسلویه، جم و کنگان در جنوب استان بوشهر، چهار حلقه چاه حفر و آب آنها وارد شبکه شده است.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برای احداث چاه های یاد شده ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته تا افزایش ظرفیت آب و همچنین پایداری آب شهرستان‌های جنوبی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این پروژه برای آبرسانی به شهرستان های جنوبی سعی بر این است تا در کمترین زمان ممکن عملیاتی و به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این شرکت در شهرستان های جنوبی اقدامات بسیار خوبی به سرانجام رسانده که شاخص ترین آن احداث فاز نخست آب شیرین کن سیراف – جم است.

عالی ادامه داد: ظرفیت فاز نخست این آب شیرین کن ۱۰ هزار مترمکعب است که در تقویت آبرسانی به جم و مناطق حومه آن نقش بسزایی دارد.

chah

وی افزود: با وجود تلاش های شبانه روزی برای تامین آب پایدار هم استانی‌ها، مصرف بهینه نقش بسزایی در تامین آب شرب پایدار دارد که امید است مشترکان به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: با اجرای ۲۰۰ طرح جهاد آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر، شاهد پایداری مناسبی از آب شرب هستیم.

عالی ادامه داد: در کنار این طرح‌ها، اجرای آب‌شیرین‌کن‌ها با ظرفیت ۱۴۰ هزار مترمکعب در شهرها و روستاهای استان بوشهر نیز با پیشرفت فیزیک مناسبی در حال اجراست که می تواند در تأمین آب پایدار برای سال آینده موثر واقع شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group