جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر، اظهارداشت: احداث ورزشگاه شهر جدید چاه مبارک به مساحت حدودی ۲ هکتار و چمن مصنوعی به ابعاد ۶۷در ۱۰۱متر و با متراژ ۱۰هزار متر مربع سطح چمن مصنوعی توسط شرکت عمران شهر عالیشهر انجام شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید عالیشهر؛ به دنبال احداث ورزشگاه چمن مصنوعی شهر جدید چاه مبارک که با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاه مبارک انجام شد، جهانبخش تل اشکی، در خصوص هدف از احداث این ورزشگاه، که از محل منابع داخلی شرکت عمران و منابع استانی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح ارتباطات اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان شهر جدید چاه مبارک و رفع بخشی از کمبود های فضاهای ورزشی جوانان این شهر احداث ورزشگاه چمن مصنوعی شهر جدید چاه مبارک در بهمن ۱۳۹۷ کلنگ زنی واکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تل اشکی عنوان کرد: زمین این ورزشگاه دارای زمین چمن استاندارد بازی های لیگ کشوری است و با اعتباری بالغ بر ۱۹۰میلیارد ریال و با ظرفیت تقریبی ۶۰۰نفر تماشاچی احداث شده است.

این مقام مسؤول در خصوص پیست دو میدانی نیز بیان کرد: این پیست با همت شهرداری این شهر، به متراژ ۳هزار و ۵۰۰متر مربع زیرسازی و بتن ریزی شده و در صورت تامین اعتبار، قابلیت نصب پیست استاندارد را دارا خواهد بود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر عالیشهر در خصوص امکانات این ورزشگاه، اظهارداشت: این ورزشگاه دارای۴ عدد دکل روشنایی و دارای ۹۶ پرژکتور بوده و از دیگر امکانات این ورزشگاه می توان به زمین چمن مصنوعی، ساختمان اداری نیز اشاره کرد.

جهانبخش تل اشکی افزود: از طرفی این ورزشگاه قابلیت توسعه سکوهای تماشاچی تا ۵۰۰۰ نفر را دارا است.

این مقام مذکور افزود: در صورت فراهم شدن شرایط و تامین اعتبار لازم، انجام پروژه های مشابه در تمام حوزه های روبنایی و زیربنایی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 chaman chahmobarak 1chaman chahmobarak 1chaman chahmobarak 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group