سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه امسال تاکنون افزون بر ۳۴۰ برنامه فرهنگی در سطح استان اجرا شده است، گفت: مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان بعد از پایان ماه صفر در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته دولت و پنج ماه ابتدای سال بالغ بر 340 برنامه فرهنگی در سطح استان بوشهر اجرا گردیده است، اظهار داشت: همچنین در دهه امامت و ولایت مراسم ازدواج آسان 200 زوج جوان برگزار شد و این مراسمات بعد از پایان ماه صفر در سراسر استان ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای جوانی جمعیت 1000 قطعه زمین در استان به مشمولین این طرح واگذار شده است.
وی با شاره به اینکه 250 نفر دانشجو به مشهد مقدس در قالب طرح حامیم اعزام شدند، گفت: همچنین نزدیک به 3000 دانش آموز استان به اردوی خان‌زنیان جهت برگزاری دوره توانمندسازی و طرح یاوران ولایت اعزام شدند که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

پورات افزود: یکی دیگر از طرح‌های برگزار شده فرهنگی در استان، اجرای رویداد ردا "روایت دختران ایرانی" برای اولین بار در استان بود که اجرایی شد و کنگره دختران اثرگذار و تجلیل از 100 دختر در استان بوشهر برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی و ایجاد زمینه فروش ملزومات عفاف و حجاب و پوشاک ایرانی اسلامی برای تولیدکنندگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی در استان بوشهر بوده است.
پورات به برگزاری چهار نمایشگاه گوهرشاد برای حمایت و معرفی تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های آموزشی با موضوع عفاف و حجاب توسط ستاد فرهنگی، جهاد تبیین و اطلاع رسانی در سطح استان به صورت مسابقه بزرگ کتابخوانی "ستاره‌ها چیدنی نیستند" و "بی‌پرده با حجاب" در حال برگزاری است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group