جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس دانشگاه علامه‌ طباطبائی از اختصاص تنخواه به دانشکده‌ها به منظور اجرای برنامه راهبردی دانشگاه خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم در ماه آینده حقوق همه حق‌التدریس‌های عقب افتاده و همه بدهی‌های پژوهشی را نیز پرداخت کنیم.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایسنا، دکتر عبدالله معتمدی در آیین تکریم و معارفه سرپرست پیشین و جدید دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه‌ طباطبائی با اعلام این خبر، اظهار کرد: همچنین آمادگی داریم هزینه‌های اقداماتی را که در ماه‌های اخیر در راستای اجرای برنامه راهبردی دانشگاه علامه‌طباطبائی انجام شده است، پرداخت کنیم. از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز اعتبارات مناسبی در قالب تنخواه، در اختیار دانشکده‌ها قرار خواهیم داد تا بتوانند برنامه‌های راهبردی خود را عملیاتی کنند.

دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: آن اتفاق خوبی که با پیگیری‌های انجام شده و با مساعدت مجلس شورای اسلامی، برای دانشگاه علامه‌طباطبائی رقم خورد، الان دارد ثمرات خود را نشان می‌دهد تا ما بتوانیم از تنگناها بیرون بیاییم و تلاش‌های همکاران را زودتر جبران کنیم.

وی با اشاره به حضور دکتر عباسعلی وفایی، سرپرست پیشین دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و معاون فعلی توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه، اظهار کرد: امیدوارم دکتر وفایی بتواند مسئولیت سنگینی را که در حوزه توسعه و مدیریت منابع بر عهده دانشگاه وجود دارد، به خوبی پوشش دهد. اقدامات بزرگی در دانشگاه پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم در این راه از همراهی و همفکری همه استادان و کارکنان دانشگاه استفاده کنیم.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر محسن حبیبی به عنوان سرپرست دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه‌ طباطبائی معرفی شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group