پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: تیم‌های پاس جوان و موج نوین این شهرستان به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور راه یافتند.

به گزراش دیارجنوب ، مهراب دشتی مکان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ۲ تیم به همراه آداک نوشهر، دهیاری ملا باشی یزد، ساحل فرح آباد، زردپوشان سیاهکوه اردکان و جهان‌نژادیان آبادان به مرحله نهایی صعود کردند.

وی گفت: در هفته پایانی دور نخست این مسابقات ۲ تیم به رغم شکست مقابل حریفان خود توانستند با کسب امتیاز لازم جواز صعود به دور نهایی را به دست آوردند.

وی افزود: تیم موج نوین در آخرین دور نخست این مسابقات شامگاه دوشنبه در گناوه به مصاف تیم شهرداری چلیچه رفت که نماینده شهرکرد موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

رئیس هیات فوتبال گناوه اظهارداشت: تیم پاس جوان دیگر نماینده شهرستان گناوه در این رقابت‌ها که صعودش مانند تیم موج قطعی بود با نتیجه ۲ بر یک نتیجه را به میزبان خود تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان واگذار کرد.

وی گفت: دور نهایی این مسابقات که به صورت تک رفت و در مجموع هر تیم ۶ بازی خواهد کرد به مصاف هم می‌روند و در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر فصل آینده صعود خواهند کرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group