جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۹ پروژه آموزشی و ورزشی در این شهرستان با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، ضرغام مردانی روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره دبیرستان شهید ناصر رسولی این شهرستان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث ۲ مدرسه ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول، سه سالن چند منظوره ورزشی مدارس و زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی است.

وی افزود: چمن مصنوعی شهید رسولی و مدرسه شهید کرمی در روستای سربست از طرح های افتتاحی در حوزه فضاهای آموزشی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال بوده است.

مردانی افزود: ۲ مدرسه در محله حرم به حرم که فاقد فضای آموزشی در سال‌های قبل بوده از طرح های اجرایی است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ۲ مدرسه دیگر شامل شهید آوینی در محله امامزاده و سیدجمال الدین اسدآبادی نزدیک چهار راه توپ نیز در هفته دولت کلنگ زنی شد.

amozesh gnv eftetah

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی چند منظوره که سه آموزشگاه دیگر را تحت پوشش قرار می‌دهد در هفته دولت آغاز شده است.

مردانی گفت: این سالن به صورت چند منظوره احداث خواهد شد تا علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در مواقع بحران و اسکان اضطراری به خصوص در ایام نوروز مورد استفاده قرار گیرد.

وی یادآورشد: زیربنای سالن ورزشی، ۷۲۰ مترمربع است که اعتبارات آن از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گناوه و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تامین شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group