جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی دما، در ۲۴ ساعت گذشته اهرم با ۴۸ و برازجان و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در این استان تجربه کردند.

به گزراش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده شهرهای عسلویه، بوشهر و گناوه به ترتیب با ۹۱، ۸۷ و ۸۰ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی افزود: تا روز چهارشنبه هفته جاری علاوه بر تداوم گرما و شرجی هوا، غبار محلی، در برخی ساعت‌ها وزش باد و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب مورد انتظار است.

مساعدی ادامه داد: روز پنجشنبه نیز با وزش باد شدید سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۰۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳:۳۰، مد دوم ساعت ۲۰:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۱:۲۴ خواهد بود

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group