شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افتتاح دو هزار و ۳۲۷ واحد مسکونی روستایی در هفته دولت خبر داد و گفت: استان بوشهر در جذب تسهیلات مسکن روستایی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم در نشست خبری یکشنبه 29 مردادماه بابیان اینکه بنیاد مسکن استان سالانه سهمیه ساخت دو هزار و 500 واحد مسکن روستایی را دارد اظهار داشت: در سال جاری سهمیه ساخت مسکن روستایی استان بوشهر 2 هزار و 711 واحد بوده که این واحدها برای تکمیل به 9 بانک معرفی‌شده‌اند.
وی از بهره‌برداری دو هزار و 327 واحد مسکونی روستایی در هفته دولت خبر داد و اضافه کرد: یک هزار و 885 واحد آن از تسهیلات بانکی و متقاضی و 442 واحد آن طی تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان تکمیل‌شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بابیان اینکه در رده‌بندی کشوری رتبه اول جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرده‌اند تصریح کرد: در تکمیل شدن این واحدها تسهیلات بلاعوض به مقدار 221 میلیارد ریال پرداخت‌شده است.
وی در ادامه گفت: هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تأمین مسکن رایگان برای واگذاری به متقاضیان در نهضت ملی مسکن روستاها و شهرها نیست.
مقدم بیشترین واحدهای مسکونی مورد افتتاح در هفته دولت را در دشتستان و تنگستان عنوان کرد و تأکید کرد: در خصوص مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی 64 درصد معادل 46 هزار و 456 واحد مقاوم شده‌اند.

nashast bonyad dolat 1nashast bonyad dolat 1nashast bonyad dolat 1nashast bonyad dolat 1
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group