جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۵.۵ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در خلیج‌فارس نوار ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور انواع کالاهای خانگی و بهداشتی کشف شد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی بوشهر اظهار داشت: تردد تمام شناورها در مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر رصد و پایش می‌شود.

وی با تأکید بر برخورد با قاچاق کالا گفت: کالاهای فاقد اسناد معتبر قانونی تحت پیگیرد قرار می‌گیرد و ضبط می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی یک شناور حامل انواع کالای قاچاق در نوار ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران مرزبانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

kalaye ghachagh

سرهنگ شرفی از کشف انواع محموله‌های قاچاق از این شناور خبر داد و تصریح کرد: مأموران مرزبانی بوشهر در بررسی از این شناور توقیفی انواع تجهیزات تراشکاری، کنسول بازی و لوازم جانبی، لوازم جانبی موبایل، تلویزیون، موتورسیکلت و موتور قایق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بیش از 5.5 میلیارد تومان برآورد کردند گفت: در این راستا 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی بوشهر شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group