جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

موکب های امام رضا(ع) و امام صادق(ع) استان بوشهر آماده استقبال و خدمت‌ رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از برگزاری جلسه هماهنگی و بازدید از مکان موکب های امام رضا(ع) و امام صادق (ع) در اروند کنار خبرداد.
وی گفت: این جلسه و بازدید روز شنبه، بیست و یکم مردادماه با حضور احمد میرزاده رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی و دبیر اربعین آستان قدس رضوی و با حضور مدیران کانون های استان های بوشهر، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و بندرعباس پیرامون هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین حسینی در مرکز آزاد اروند برگزار شد.
مهران خورده بین مقدم افزود: در ادامه این نشست تصمیماتی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم و ارائه خدمت به ‌زائران اربعین حسینی(ع) با محوریت بنیاد کرامت رضوی اتخاذ شد.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این نشست پیرامون موکب های استان بوشهر که در مرز شلمچه و مسیر مشهد مقدس در دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) بر پا می شوند با میرزاده مدیر خادمیاری و دبیر اربعین آستان قدس رضوی گفتگو کرد.
مهران خورده بین مقدم با بیان اینکه امسال هم موکب های امام رضا(ع) و امام صادق(ع) استان بوشهرخدمات خود را در مرز شلمچه آغاز می کنند افزود : خادمیاران رضوی کانون های خدمت رضوی استان بوشهر همانند عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) مثل سالهای گذشته آماده پذیرایی و اسکان زائران حسینی بویژه زائران استان بوشهر می شوند.

شایان ذکراست موکب های امام رضا(ع) و امام صادق(ع) استان بوشهر سال قبل نیز بین تیر ۲۶۶ تا ۲۶۸ با همه امکانات پخت و پخش سه وعده صبحانه و ناهار و شام، آب آشامیدنی، چای و شربت به صورت مستمر و شبانه روزی فعالیت داشت و روزانه به بیش از ۱۵۰۰ نفر زائر حسینی خدمات ارائه می داد.

marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1marz mokeb razavi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group