جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرماندار عسلویه از جذب بیش از ۴۰۰ نیروی بومی در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از استان بوشهر، سید علی هاشمی فرماندار عسلویه عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ نیروی بومی شهرستان عسلویه در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی استخدام شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی در مواقع بحران خاطرنشان کرد: در روزهای اغتشاشات بیش از ۶ هزار نیروی روز مزد دست به اعتصاب زده و محل کار خود را ترک کردند که بعد از مهلت پنج روزه و عدم بازگشت برخی افراد به محل کار، به سرعت تعدادی از نیروهای بومی و کاربلد جایگزین افراد شدند تا میزان تولیدات و پروژه‌های پالایشگاهی متوقف نشود و ضربه‌ای به اقتصاد وارد نشود.

هاشمی در خصوص ساخت اسکله تفریحی در عسلویه گفت: فرمانداری عسلویه مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت اسکله تفریحی عسلویه اعتبار خواهد داد؛ از سوی دیگر شهرداری عسلویه باید ۳۰ میلیارد تومان دیگر تامین کند و سریع شروع به ساخت کند؛ در صورت تاخیر در ساخت اسکله تفریحی عسلویه، ابتدا پروژه به شهر نخل تقی و در صورت تاخیر مجدد، این اعتبار به پروژه پلاژ بانوان در ساحل روستای گردشگری هاله اختصاص خواهد یافت.

eshteghal

فرماندار عسلویه علت نداشتن معاون عمرانی را تاکید بر گزینه بومی در یکسال گذشته دانست و گفت: در این مدت تاکنون ۹ گزینه بومی به مجموعه‌های مرتبط پیشنهاد شده اما هر کدام به دلایل گوناگون مورد تایید نبوده‌اند و امیدواریم تا قبل از هفته دولت، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری معرفی شود.

مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور در این نشست اظهار کرد: استان بوشهر دارای ۱۳۸ رسانه دارای مجوز است که از این تعداد ۱۲ رسانه متعلق به شهرستان عسلویه است.

و‌ی با بیان اینکه عسلویه قطب انرژی کشور محسوب می‌شود، گفت: شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این منطقه باید به مسؤولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

در این نشست، بیش از ۲۰ خبرنگار از رسانه‌های شهرستان عسلویه مورد تجلیل قرار گرفتند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group