شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر و جلب رضایت شهروندان، از شهردار حمایت خواهیم کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، رارسطو قائدی برازجانی، ضمن عرض تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطالبه گران اجتماعی که هر کدام به نوعی چشم و گوش مردم هستند و در مسیر رفع مشکلات و توسعه ی شهر قدم بر میدارند ابراز کرد؛ از تمام خبرنگارانی که بدون چشمداشتی در کنار مجموعه ی شورای اسلامی شهر هستند سپاس گزارم و این روز مهم را به آنها تبریک عرض میکنم.

قائدی ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات یک ساله مهدی بهبهانی، رئیس سابق شورای اسلامی شهر برازجان که برای شهر عزیزمان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرد و با مدیریت خوب خود مجموعه را در مسیر آرامش و پیشرفت قرار داد افزود، هدف اول اینجانب ایجاد وحدت و همدلیست و به همین خاطر از رأی اعتماد اعضای شورا سپاس گزارم و از تمامی اعضایی که بنده را لایق مدیریت دانستند و چه اعضایی که به بنده رای ندادند، کمال تشکر و قدردانی را دارم و آرزومندم که با ایجاد اُمید آفرینی در دل شهروندان مسیر توسعه ی شهر را بیش از پیش هموار کنیم و در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح شهر تاثیرگذار باشیم و بتوانیم رسالت اصلی خود را که همان خدمت و توسعه ی متوازن و با عدالت در سطح شهر است را همراه با حمایت های مجموعه ی استانداری، فرمانداری، سپاه پاسدارن، امام جمعه محترم و دیگر نهادهای تاثیرگذار ادامه دهیم.

arasto gh

وی عنوان کرد: اکنون شاهد فعال بودن بسیاری از پروژه های بزرگ و ارزشمند در تمامی نقاط شهر، اعم از مناطق کم برخوردار و توسعه یافته هستیم که این مهم نشان از توجه به عدالت در انجام تمامی پروژه ها توسط شهردار برازجان است.

قائدی افزود: هدف ما پیشرفت شهر و جلب رضایت شهروندان در مقابل اعتماد مردم است، از این رو باید با تمام توان در کنار شهرداری باشیم که با فعالیت های ارزشمند خود باعث امیدآفرینی و جلب رضایت در بین مردم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در پایان، ضمن تشکر مجدد از اعضای شورا افزود: قطعا اعضای محترم شورا نیز همچون گذشته با همدلی تمام، هم و غم خود را برای توسعه فعالیتهای همه جانبه عمرانی و خدماتی در شهر و برخوردار نمودن تمام مناطق از توسعه متوازن متمرکز مینمایند. اعضای محترم شورا، بدور از هر سلیقه در کنار مجموعه شهرداری و شهردار محترم تلاش مینمایند تا بهترین خدمات را در چارچوب اهداف برنامه های مصوب شورای محترم و همراه با اولویت بندی پروژه های عمرانی و خدماتی به پیش ببرند.

وی در پایان گفت: شورای اسلامی شهر برازجان با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی به شهروندان محترم قدم خواهد برداشت و از شهردار محترم و مجموعه ی شهرداری که در مسیر قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام میدهند حمایت کامل میکند تا آرامش را به شهر و شهروندان هدیه دهد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group