شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مربی قدیمی شنا و نجات غریق دشتستان با اشاره به وضعیت نامناسب استخر برازجان گفت: قرارداد اجاره این استخر در سال جاری بدون برگزاری مزایده تمدید شده است.

به گزارش دیارجنوب، اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان از آن دست سازمان هایی است که گهگاه خبرهای عجیبی از آن مخابره می شود.
از قطع برق مجموعه های ورزشی گرفته تا این روزها که حواشی مربوط به قرارداد پیمان استخر مجموعه ورزشی تختی برازجان نقل محافل ورزشی و اجتماعی این شهر است.
در همین خصوص محمدحسین غفوری زاده، مربی قدیمی شنا و نجات غریق که نامش با این رشته ورزشی در شهر برازجان عجین شده است ضمن اشاره به اتمام قرارداد پیمانکار استخر برازجان به خبرنگار ما گفت :« اسفندماه ۱۴۰۰ مزایده استخر به سود پیمانکار فعلی برگزار شد که با تأخیری چندماهه، یکم مردادماه ۱۴۰۱ شروع به کار کردند که هنوز هم علی‌رغم اتمام قرارداد یکساله خود، به فعالیت مشغول اند.»
وی یادآور شد که با وجود اتمام قرارداد اجاره استخر، شنیده ها حکایت از تمایل اداره ورزش و جوانان برای تمدید قرارداد با پیمانکار فعلی است و این سازمان هنوز اقدام به برگزاری مزایده جدید نکرده است.

shana

غفوری زاده با اعلام این مطلب که مبلغ بلیط استخر با توجه به کاهش پرداخت به خزانه اداره ورزش و جوانان چندین برابر شده است افزود: «سؤال اینجاست که چرا علیرغم ذخیره خرانه پایین اداره ورزش و جوانان اصرار بر تمدید چنین قراردادی دارد. درصورتی که مانند سالیان گذشته و اماکن دیگر ورزشی شهرستان، قبل از اتمام قرارداد،مزایده برگزار می‌شد، اما متأسفانه امسال این اتفاق صورت نگرفته است و فعلاً دوماه تمدید شده است و شاید مجدداً هم تمدید شود.»
این مربی شنا با اشاره به وضعیت نامناسب استخر برازجان گفت: « با وجود اینکه تنها استخر موجود، استخر شهرستان دشتستان است انتظار می‌رفت که اداره ورزش و جوانان بر نحوه نگهداری آن توسط پیمانکار نظارت بیشتری اعمال نماید و اگر این استخر به شکل مناسبی مانند سایر اماکن به موقع در مزایده قرار می‌گرفت، اکنون بازدهی بسیار بیشتری برای ورزش شهرستان داشت. کمااینکه می بینیم حتی در پرداخت هزینه برق مجموعه استادیوم تختی مشکل وجود دارد که اخیراً نیز منجر به قطع برق مجموعه شد که البته فعلاً با وساطت برخی مسئولین برق استادیوم وصل شده است. در این شرایط عواید حاصل از قرارداد استخر می‌توانست کمک مناسبی برای حل این مشکلات باشد.»
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group