جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقین احشام تحت تعقیب استان اصفهان در شهر کنگان شدند.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بیان کرد: درپی رصد اطلاعاتی مبنی بر حضور و مخفی شدن چهار متهم تحت تعقیب در یکی از محلات شهر کنگان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان بصورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه ۴ متهم را دستگیر و ۲ خودرو را توقیف کنند.

saregh ahsham

سرهنگ حبیبی ادامه داد: با استعلام از سامانه‌های در اختیار هر چهار متهم دستگیر شده تحت تعقیب پلیس آگاهی استان اصفهان به جرم سرقت احشام بوده که پس از انجام تشریفات قضایی در اختیار آن پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت و در این زمینه مردم با دقت و هوشیاری هرگونه مورد مشکوک را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند./باشگاه خبرنگاران جوان

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group