پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری با شمالی شدن جهت وزش باد و افزایش سرعت آن، خلیج فارس مواج و متلاطم می‌‎شود.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: با این وضعیت برای برخی از نقاط استان وقوع گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: همچنین با تداوم بادهای جنوبی تا روز سه‌شنبه افزایش رطوبت و شرجی هوا، غبار محلی و در مناطق ساحلی مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های مورد انتظار برای استان بوشهر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دما در اهرم به ۴۸، برازجان و خورموج به ۴۷ و عسلویه به ۴۴ درجه سانتیگراد رسید.

mavaji khalijfars

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری گاهی غبار محلی و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت تا ۳۰ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خارگ با ۹۳، عسلویه و گناوه با ۸۵ و بوشهر با ۷۸ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group