جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

دوره آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی در شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر صبح چهارشنبه در این دوره اظهار داشت: رویکرد این مرکز بالا بردن سطح کیفی در حوزه روایتگری است.

سرهنگ سعید بنیادی گفت: مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با همکاری قرارگاه راهیان نور این استان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی روایتگری تصمیم دارد تعدادی از راویان جوان را به شبکه روایتگری استان بوشهر اضافه کند.

ravayatgeri sepah 1

وی با اشاره به تعداد داوطلبین این دوره‌های آموزشی اذعان کرد: ۵۰۰ نفر داوطلب از کل استان بوشهر برای شرکت در دوره‌های آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس شرکت کرده که پس از گذراندن مراحل گزینشی تعداد آنها به ۱۹۰ نفر رسیده است که در حال حاضر دوره‌های آموزشی روایتگری را سپری می‌کنند.

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی خود در صورت قبولی در آزمون روایتگری دوران دفاع مقدس به آنها گواهینامه‌ای در راستای شروع فعالیت‌های خود اهدا می‌شود.

ravayatgeri sepah 1

وی با اشاره به عملکرد اصلی راویان انتخاب شده در آزمون تصریح کرد: راویان انتخاب شده از سال آینده در یادواره شهدا، مجالس، کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی با موضوعاتی همچون تاریخ انقلاب، تاریخ اسلام و تاریخ دوران دفاع مقدس نقش آفرینی می‌کنند.

دوره آموزشی روایتگری دوران دفاع مقدس با حضور اساتید مطرح کشوری همچون دکتر جان نثار، مهدی امینی، استاد غریبی و استاد نوروزی با هدف پرورش راویان جوان در سالن ۲۲ بهمن شهرستان بوشهر برگزار شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group