جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از دستگیری پنج نفر سارق و چهار نفر مالخر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران کلانتری این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ عظیم نیکوکار صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان، مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط مأموران انتظامی این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان افزود: مأموران در اجرای این طرح، پنج نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات چهار نفر مال‌خر نیز در این ارتباط شناسایی که با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و در بازرسی از منزل و مخفیگاه‌های آنها مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

saregh mashin

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان تصریح کرد: در مجموع تعداد ۱۴ فقره انواع سرقت به وقوع پیوسته در این شهرستان، کشف و اموال مکشوفه به مالباختگان مسترد شد.

سرهنگ نیکوکار در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل، همکاری و حمایت دستگاه قضائی در دستگیری مجرمان و بزهکاران اظهار داشت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به طور مستمر در سطح شهرستان تنگستان اجرا خواهد شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group