جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس پلیس استان بوشهر از توقف کاروان خودروی حامل سیگار قاچاق در جنوب این استان خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن توقیف ۳ دستگاه خودرو بیش از ۱.۲ میلیون نخ سیگار قاچاق کشف شد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه تمام محورهای ورودی و خروجی استان تحت رصد و پایش نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: استان بوشهر از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است و برخورد با هرگونه تخلف بدون اغماض در اولویت قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد با کالا قاچاق مورد توجه ویژه قرار دارد تصریح کرد: قاچاق کالا، سوخت مواد نفتی از جمله گازوئیل و مواد مخدر به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و با این محموله‌ها به شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال مهار تورم و رشد تولید کالاهای خارجی خارجی بدون اسناد قانونی و پروانه گمرکی به‌عنوان قاچاق تحت پیگیرد قانونی و برخورد قرار دارد افزود: در این راستا پلیس اقتصادی استان بوشهر در همه محورهای مواصلاتی تیم‌های تخصصی بکارگیری کرده است.

dokhaniyat sigar

سوسنی از شناسایی کاروان حامل قاچاق سیگار خبر داد و گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان عسلویه با فعال کردن تمامی امکانات، شناسایی دست‌اندرکاران قاچاق محموله دخانیات، توزیع، حمل و نقل، فروشندگان عمده به‌صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی قرار داده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی سه دستگاه خودرو حامل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در اقدامات گسترده اطلاعاتی به‌صورت نامحسوس مشخص شد 3 دستگاه خودروی سواری اقدام به قاچاق کالاهای دخانی به استان همجوار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران در یک عملیات منسجم در خروجی شهر عسلویه هر 3 خودرو به‌صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سوسنی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد یک‌ میلیون و 270 هزار نخ سیگار کشف شد، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف را 19 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر سه نفر متهم به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس استان بوشهر قرار دارد./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group