جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: تمامی کالاهای مهلت منقضی شده یا همان رسوبی و متروکه در گمرکات استان تعیین تکلیف شده و کالایی سرگردان و رسوبی در انبارهای گمرکات این استان وجود ندارد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، علی سلیمانی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید هیات قضایی از انبارهای گمرکات دیلم، گناوه و ریگ در شمال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مخالف جمع‌شدن کالا در گمرکات هستیم هرچند بخش عمده‌ای از کالاهای متروکه و رسوبی از سنوات گذشته و سال‌ها قبل در گمرکات استان جا مانده بود که اکنون تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: از جمله کالاهای رسوبی در بنادر این استان، وجود بیش از یک هزار خودرو بوده که پس از بررسی‌های قانونی، تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شده است.

gomrok

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر اضافه کرد: همه ماشین آلات سنگین نیز در گمرکات استان بوشهر به ویژه در گمرک بوشهر و گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سنوات گذشته وجود داشت که برای انجام سایر مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

سلیمانی بیان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و همیاری و تحت یک رویه هماهنگ بین تمامی ادارات و نهادهای ذی ربط در امر تجارت دیگر شاهد پدیده دپو و رسوب کالا و تضییع حقوق بیت‌المال در بنادر و گمرکات استان نباشیم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group