پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه تا ۴ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم ابتدایی؛ پایه‌های هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم از روز شنبه 9 اردیبهشت از طریق سامانه irtextbook.ir آغاز شد و تا 26 خرداد ادامه داشت.
هم‌اکنون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید فرصت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه تا 4 تیرماه 1402 خبر داد.

ketab darsiiii
محمد علوی‌تبار؛ معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: با توجه به اینکه 13 درصد دانش‌آموزان میان پایه تاکنون اقدام به سفارش کتاب درسی سال تحصیلی 1403 ـ 1402 نکرده‌اند، مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا 4 تیرماه 1401 تمدید می‌شود، تا دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نکرده‌اند در این بازه سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های ورودی یعنی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز می‌شود همچنین فرصت ویرایش سفارش ثبت‌شده از 18 تیر آغاز می‌شود و تا 18 شهریور ادامه دارد.
میانگین افزایش قیمت کتاب‌های درسی نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد است. حداکثر افزایش قیمت در دوره ابتدایی 16 هزار تومان، متوسطه اول 31 هزار تومان و متوسطه دوم به‌جز فنی و حرفه‌ای 32 هزار تومان است و نسبت به سال گذشته هر کتاب 2 هزار تومان افزایش قیمت داشته است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group