جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی در شهرستان دشتی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر و دیگر مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش دیارجنوب، معاون اقتصادی وزیر کشور در آیین بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی در شهرستان دشتی اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر، شاهد پویایی حوزه اقتصادی استان بودم و امیدوارم با همین توان و انرژی به سمت جلو حرکت کنید.
محسن کوشش تبار با قدردانی از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تصریح کرد: از فعالان بخش خصوصی که اعتماد می‌کند پا در رکاب جنگ اقتصادی می‌گذارند و در کنار مدیران اقتصادی استان بوشهر فضایی پر نشاط و اعتماد آفرین ایجاد می‌کنند، قدردانی کرده و به این عزیزان دست‌مریزاد می‌گویم.

niroogah khorshidi
کوشش تبار این تلاش‌ها را حاصل جهادی عمل کردن استاندار، همه دست‌اندرکاران از جمله سرمایه‌گذاران، مسئولان صنعت، جهاد کشاورزی، بانک‌ها و کسانیکه در حوزه خدمات هستند دانست و بیان کرد: این حجم از کار، نشان می‌دهد همگان یک صدا و یک دل برای موفقیت و سربلندی بوشهر تلاش می‌کنند.
معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: این نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group