جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه بندی شده‌اند، گفت: کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان این استان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی روز دوشنبه ۸ خرداد ماه در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش استان اظهار داشت: فرآیند رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال به همت وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.
وی با بیان اینکه معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، گفت: همچنان در مرحله استقرار فرآیند رتبه بندی هستیم و رسیدگی به اعتراضات با جدیت ادامه دارد.
موحدی با اشاره به اینکه نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت، افزود: این اشکالات در حال برطرف شدن است و مدارک معترضان یکبار دیگر از سوی هیات‌های ممیزی استانی و کشوری رسیدگی خواهد شد.

moaleman
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: افراد فاقد رتبه، به‌طور موقت رتبه یک برای آن‌ها لحاظ می‌شود تا پس از رسیدگی به اعتراضات، رتبه قطعی مشخص شود.
وی با بیان اینکه بر اساس بررسی صورت گرفته عمده مشکلات رتبه بندی، عدم بارگذاری صحیح مستندات، توسط همکاران بوده است، گفت: یک هزار و ۵۹ نفر معادل ۸.۲۳ درصد و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر معادل ۱۶.۵۹ درصد از مشمولین این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در طرح رتبه بندی شده اند.
موحدی ادامه داد: چهار هزار و ۸۰۶ نفر معادل ۳۷.۳۶ درصد، هزار و ۴۳۷ نفر معادل ۱۱.۱۷ درصد و ۳۶ نفر یعنی ۲۷ صدم درصد به ترتیب شامل رتبه‌های ۳ تا ۵ در طرح رتبه بندی شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳ هزار و ۳۹۱ نفر معادل۲۶.۳۸ درصد فاقد رتبه بندی شده اند که برای این افراد به طور موقت رتبه یک لحاظ خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در طرح رتبه بندی اولین ملاک ارتقا جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی است./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group