جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خردادماه، سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در بخش شبانکاره برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، بخشدار شبانکاره روز سه شنبه در این جلسه با اشاره به شخصیت حضرت امام خمینی (ره) گفت: شخصیت امام راحل و نفوذ ایشان در دلهای مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و آن را با وجود همه دشمنی ها خصوصا هشت سال جنگ تحمیلی تداوم بخشید و امروز هم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) در مسیر عزت روزافزون ایران اسلامی پیش می رویم.

jalase shabankare
ابراهیم حسینی در ادامه اظهار داشت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال ۶۱ سالگرد آزادی خرمشهر نقطه عطف جنگ‌تحمیلی است چرا که آزادی خرمشهر نماد اراده یک ملت با پشتیبانی حق تعالی بود که گرامی داشتن آن تکریم عزتمندی ملت‌عزیز ایران است.
وی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه آیین های سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: لازم و ضروری است که تمامی دستگاههای اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این مراسمات داشته باشند.
حسینی افزود: در صبح سوم خردادماه مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین و مردم برگزار می شود و همچنین همایش بزرگ آزادی خرمشهر و دهه کرامت با سخنرانی دکتر هاشمی در شب سوم خردادماه در سالن اداره‌ آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: همچنین مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره ) و قیام ۱۵ خردادماه به صورت متمرکز در شهر شبانکاره برگزار می شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group