چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

همایش کارگزاران و مشتاقان حج تمتع استان بوشهر همراه با صلوات خاصه امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز سه‌شنبه در همایش کارگزاران و مشتاقان حج تمتع در استان بوشهر افزود: حج نمونه‌ای از وحدت مسلمانان موحد و عامل وحدت اسلامی و فرصتی برای فریاد عدالت خواهی است.

hamayesh haj razavi 4
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: انسان با پوشیدن احرام و غسل ورود به اعمال حج با خدا عهد می بندد که گناه نکند، با طواف خانه خدا ثابت می کند خداوند محور زندگی و با سعی بین صفا و مروه به دنبال رضای خدا و در عرفات خداوند معرفت را نصیب مومنان می کند و با رمی جمره اعلام می کنید شیطان مرجوم من است.
وی همچنین بر ضرورت برپایی پرشور مراسم شعائر حسینی و اهل بیت در فضای پر از معنویت در سفر معنوی حج تاکید کرد.
مهران خورده بین مقدم مدیر کانونهای خدمت رضوی آستان در این همایش اظهار داشت: همایش کارگزاران و مشتاقان حج تمتع استان بوشهر با صلوات خاصه امام رضا (ع) با صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد.

hamayesh haj razavi 4
در ادامه مراسم، حجاج وکارگزاران مدیریت حج و زیارت استان بوشهراستقبال با شکوهی از پرچم امام رضا علیه السلام نمودند وبا نمک تبرکی اززائران پذیرایی شد.
عاشقان علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در این مراسم، یک به یک دست بر پرچم امام رئوف(علیه‌السلام) می‌کشیدند ودل ها خود را روانه صحن وسرای امام هشتم(علیه‌السلام) کردند.

hamayesh haj razavi 4hamayesh haj razavi 4

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group