جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

عملیات اجرایی پایگاه امدادونجات خیرساز روستای خلیفه شهرستان دشتستان با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر صبح امروز در این آیین بیان داشت: با توجه به ضرورت دسترسی سریع به مصدومان ناشی از حوادث و بحران‌ها، ایجاد پایگاههای امدادونجات در جاده‌های بین شهری که به کاهش آسیب ها و تلفات انسانی کمک خواهد کرد، از طرفی وجود آن باعث آرامش روانی مردمی‌که در حال تردد در جاده‌ها و مسیر ها هستند می‌شود این پایگاه احداث می شود.
احسان ایزدپناه افزود: پایگاه امداد و نجات خلیفه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر، در محور گناوه به برازجان و درمجاورت پاسگاه انتظامی خلیفه احداث خواهد شد.

kolangzani emdad 1
وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه به احداث این پایگاه، با کمک و همت خیرین در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری می شود.
ایزدپناه عنوان کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای ۱۵ پایگاه امدادونجات است و با احداث پایگاه بین شهری خلیفه، تعداد آن به ۱۶ پایگاه خواهد رسید.
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: تاکنون در طرح های فصلی امدادونجات نوروزی، امدادونجات تابستانه و زمستانه یک تیم با خودروی نجات در زیارت استقرار داشته و خدمات امدادی ارائه داده است.
نماینده مردم دشتستان در این آیین ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر و مدیر عامل پرتلاش این جمعیت گفت: این کار خیری که در روستای خلیفه انجام شده باید الگوی فعالیت های خیرخواهانه شود.
ابراهیم رضایی خاطر نشان کرد: همت و تلاش هلال احمری ها در انتقال امکانات به این روستا ستودنیست.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات تمام خیر ساز خلیفه دشتستان در استان بوشهر با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل بحران استان، فرماندار و مدیران شهرستان دشتستان و قشرهای مختلف مردمی برگزار شد.

kolangzani emdad 1kolangzani emdad 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group