جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

در پایان مرحله دوم و نیم‌فصل لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان بحر و برگستر با ۱۹۷ امتیاز صدرنشین شد و فولاد هرمزگان با ۱۷۲ امتیاز و پارس جنوبی با ۱۴۰ امتیاز امتیاز دوم و سوم شدند.

به گزارش دیارجنوب، مرحله دوم لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد؛ این مسابقات در بخش آقایان در مرحله دوم در مواد کایاک و کانوی تکنفره ۵۰۰ و ۲۰۰متر، کایاک و کانوی 2 نفره ۲۰۰ متر، چهار نفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن 3 هزار و 200 متر انفرادی برگزار شد.
در بخش دیگر این مسابقات نیز بانوان ورزشکاران در مواد کایاک و کانوی ۵۰۰ و 200 متر انفرادی،۲۰۰ متر دونفره، چهار نفره ۲۰۰ متر و ۲۰۰ متر امدادی و کایاک و کانوی ماراتن 3 هزار و 200 متر انفرادی رقابت کردند.

ghayeghrani p
تیم‌های پارس جنوبی، میداف، بحر و برگستر، نوین تهران و فولاد هرمزگان در لیگ برتر آب‌های آرام بانوان و نوین تهران، قایقرانان، ملوان نداجا، عقاب و میداف در لیگ برتر آبهای آرام آقایان حضور داشتند.
در مسابقه امدادی چهار در ۲۰۰ متر آقایان تیم ملوان نداجا با ترکیب داریوش محمدی، عرفان زنده‌پی، محمدنبی رضایی و علی آقامیرزایی با زمان ۲:۵۱.۴۳۰ دقیقه، اول، تیم میداف با ترکیب محمدرضا پیشگاهی، شاهو ناصری، شایان حسینی و عباس حسینی با زمان ۲:۵۶.۵۵۰ دقیقه، دوم و تیم قایقرانان با ترکیب علی طاهری، محمد ابوالحسنی، علیرضا خمسه و محمد عباسی با زمان ۳:۰۲.۲۴۰ دقیقه، سوم شدند.
در مسابقه امدادی چهار در ۲۰۰ متر بانوان تیم بحروبرگستر با ترکیب هدیه خیرآبادی، مائده شورگشتی، الناز شفیعیان و سارا حسینی با زمان ۳:۳۱.۲۱۰ دقیقه، تیم فولاد هرمزگان با ترکیب هیوا افضلی، نادیا تالانک، کیانا کمال‌زاده و پدیده پهلوان‌زاده با زمان ۳:۳۵.۷۹۰ دقیقه و تیم پارس جنوبی با ترکیب ارشین رضانژاد، هستی ناصری، مژده مطرقی و شیدا حسینی با زمان ۳:۴۱.۱۱۰ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
بر این اساس در پایان مرحله دوم و نیم‌فصل لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان بحر و برگستر با ۱۹۷ امتیاز صدرنشین شد و فولاد هرمزگان با ۱۷۲ امتیاز و پارس جنوبی با ۱۴۰ امتیاز امتیاز دوم و سوم شدند.
در بخش آقایان نیز ملوان نداجا با ۱۹۸ امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت، قایقرانان با ۱۶۴ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و میداف بوشهر با ۱۳۸ امتیاز در رده سوم ایستاد.
بنابر این گزارش؛ نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها با برگزاری مرحله سوم و چهارم هفته آینده در دریاچه آزادی دنبال خواهد شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group