جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز جمعه در سواحل جنوبی به سبب وزش باد شمال غربی دریا تا حدودی مواج خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، طلیعه محمدی روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی ناپایداری جوی تا عصر امروز در استان بوشهر ادامه دارد در این مدت افزایش ابرناکی، وزش باد و خیزش گرد و خاک از پدیده‌های مورد انتظار است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: امروز در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان احتمال بارش خفیف باران وجود دارد.

bad moj
وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه وضعیت آرامی برای جو استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه در سواحل جنوبی به سبب وزش باد شمال غربی دریا تا حدودی مواج خواهد شد.
وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گاهی گردوخاک، امروز احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط پیش بینی می‌شود.
محمدی یادآور شد: برای وزش باد متغیر با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و از امشب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group