پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا عصر چهارشنبه، در برخی از ساعات با افزایش سرعت وزش بادهای غالباً جنوبی بر روی دریا، خلیج فارس متلاطم است.

به گزارش دیارجنوب، طلیعه محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا عصر چهارشنبه، در برخی از ساعات با افزایش سرعت وزش بادهای غالباً جنوبی بر روی دریا، خلیج فارس متلاطم است.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین پیش بینی می‌شود در این مدت رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر به طور نسبی افزایش یابد و غبار محلی، وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی و افزایش ابر، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

bad moj
وی گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گاهی گردوخاک، و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی مناطق پیش بینی می‌شود.
وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ و از فردا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر از فردا در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group