جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی مجتمع شهید فریدون زنگی در چهار خط تولید با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیاردتومان توسط بخش خصوصی در بندر گناوه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی عصر پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه در این آیین اظهار داشت: این کارخانه دارای چهار خط تولید که در هر خط ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و شامل ساخت اتوی لباس، خردکن بدنه استیل و پلاستیک، آبمیوه گیری استیل و چرخ گوشت با پیش بینی اشتغالزایی در هر خط 100 الی 120 نفر است.

kolangzani genave samt 1
صفوی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری واحد صنعتی با سرمایه گذاری هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به همراه اشتغال 1382 نفر صادرشده است.
وی اضافه کرد: در بازه زمان مذکور تعداد 254 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 66هزارو 369 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال 6414 نفر صادر شده است.
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به توسعه و گسترس کسب و کارها در استان گفت: در سال گذشته مجموعا 30هزار نفر اشتغال درحوزه صمت از طریق جوازهای تاسیس صنعتی، پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی، مجوزهای معدنی، پروانه کسب اصناف، فعالیت کارهای بازرگانی و غیره ایجاد است.

kolangzani genave samt 1
مدیرکل صمت استان بوشهرافزود: رویکرد وزارت صمت حمایت از تولیدات داخلی و اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از خروج ارز است که در استان بوشهر در این راستا برای صدور مجوزهای این صنعت تمهیدات ویژه ای اندیشه شده است.
گفتنی است؛ آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی در بندرگناوه با حضور استاندار بوشهر، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری،فرماندارشهرستان گناوه و دیگر مسئولین استان برگزار شد.

kolangzani genave samt 1kolangzani genave samt 1kolangzani genave samt 1kolangzani genave samt 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group