پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از سال 1396 تاکنون 41 نفر از کارکنان اداره کل صمت استان بوشهر با استفاده از ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و اجرای طرح توانمند سازی ایثارگران با حضور مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت اظهار کرد: با توجه به تحولات مهم و اساسی ایجاد شده درعرصه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، تولیدی و اشتغال‌زایی، امروز استان بوشهر به یک کارگاه صنعتی و تولیدی در کشور تبدیل شده است.

m vazi samt 1
صفوی با اشاره به تحولات و توسعه صنایع خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موفقیت ها که امروز شاهد آن هستیم را باید مدعوین خون شهدا، جانبازان و ایثارگران که همیشه و در همه شرایط با حضور فعال و موثر خود درهمه صحنه های انقلاب اسلامی از خود گذشتگی نشان دادند تا هیچ آسیبی به مملکت اسلامی وارد نشود، باید قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم.
صفوی با اشاره به موفقیت های حاصل شده در بخش صمت عنوان کرد: جامعه ایثارگران امروز در همه موفقت ها و پیشرفت های حاصل شده درحوزه اقتصادی به ویژه صنعتی نقش آفرین بوده اند.

m vazi samt 5
مدیر کل صمت استان عنوان کرد: تلاش و کوشش خواهیم کرد با استفاده ازقوانین و مقررات جاری و امکانات موجود با هماهنگی و مساعدت امور ایثارگران وزارت صمت، به جامعه ایثارگران که در ادارات صمت سراسر استان مشغول به کار هستند در زمینه های رفاهی، مسکن، ارتقاء وضعیت استخدامی و سایر موارد در حد امکان کمک نموده تا بتوان گوشه ای از انتظارات به حق آنها را براورده نماییم.
در پایان جلسه به ایثارگران شاغل و بازنشسته اداره کل صمت استان و شرکت شهرکهای صنعتی استان لوح تقدیر اهداء شد.

m vazi samt 5

m vazi samt 5

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group