جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف افزایش سطح رعایت موارد زیست محیطی و ایمنی، نظارت بر سکوهای ثابت و متحرک و شناورهای فراساحلی خاص در این استان تشدید شد.

به گزارش دیارجنوب، محمد شکیبی نسب روز چهارشنبه اظهار کرد: در فروردین ماه جاری ۲ فروند شناور فراساحلی استراتژیک توسط افسران کنترل و بازرسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بازرسی‌های فنی، ایمنی و زیست محیطی شد تا با هدف نظارت و پایش مستمر در آب‌های استان مورد استفاده قرار گیرد.
وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های سکوها و شناورهای فراساحلی مستقر در میادین نفتی و گازی استان با جدیت بیشتر استمرار می‌یابد.

sakoo shenavar
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با استقرار ۲ فروند شناور کنترل و بازرسی در بنادر خارگ و عسلویه این نظارت‌ها به نحو چشمگیری تشدید خواهد شد.
شکیبی نسب اظهار کرد: در این بازرسی‌ها میزان انطباق با قوانین ملی و بین المللی در زمینه ایمنی و همچنین حفظ محیط زیست دریایی و آمادگی نفرات شاغل در سکوها در شرایط اضطراری مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ سکوی متحرک و شناور فراساحلی استراتژیک و ۵۰ سکوی ثابت در آب‌های استان بوشهر مستقر است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group