جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر از واردات ۳ هزار و ۲۰۰ برنج خبر داد و گفت: این محموله وارداتی از طریق ۱۵ تعاونی مرزنشینی استان بوشهر در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرشید حسینی روز پنجشنبه در گفتگویی از فعال شدن تعاونی‌های مرزنشینان در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: اکنون 15 تعاونی مرزنشین در استان بوشهر به جامعه هدف خدمات لازم در عرصه توزیع کالاهای اساسی زیر قیمت بازار فعال شده است.
وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان کالاهای مختلفی بین مردم استان توزیع شده است گفت: در این راستا 150 تن برنج، 120 تن شکر، 150 تن روغن، 17 تن ادویه‌جات و 80 تن چای از طریق تعاونی مرزنشینان استان بوشهر توزیع شده است.

berenj taavoni
مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با بیان اینکه تعاونی مرزی در بیشتر نقاط استان فعال شده است گفت: تعاونی‌های مرزی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تمام مناطق از جمله روستاها را تحت پوشش توزیع کالاهای کالاهای اساسی قرار دارند.
حسینی با بیان اینکه اکنون در تعاونی‌های مرزنشین استان بوشهر چای، روغن و ادویه وجود دارد از واردات و تخلیه 3 هزار و 200 برنج خبر داد و افزود: محموله 3200 تنی برنج به‌زودی از طریق 15 تعاونی مرزی در اختیار مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه قیمت کالاهای تعاونی مرزی استان بوشهر بین 25 تا 30 درصد زیر قیمت بازار است تصریح کرد: فعالیت تعاونی مرزی سبب تثبیت قیمت کالا در بازار شده است.
مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر ادامه داد: با هماهنگی انجام شده قرار است کالاهای مورد نیاز تعاونی مصرف کارکنان دولت در نقاط مختلف استان بوشهر از طریق تعاونی مرزنشینان تأمین و توزیع شود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group