جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا در استان بوشهر، ۲۷۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ عبدالرضا بازیاری شامگاه سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین ماموریت پلیس در سال جاری، مبارزه با قاچاق کالا به منظور اجرایی‌کردن شعار امسال رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: اگر قاچاقچی و باندهای قاچاق کالا، احساس امنیت برای قاچاق نداشته باشند و ریسک بالایی را حس کنند، میزان قاچاق به شکل فزاینده‌ای کاهش می یابد و پلیس دنبال همین موضوع است.

kalaye gh b
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی عملیاتی، در طول شبانه روز محورهای مواصلاتی به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.
بازیاری ادامه داد: اجرای طرح‌های مقطعی کوتاه‌مدت اما مستمر در برنامه‌های پلیس برای مقابله با قاچاق کالا است که بدین منظور طرحی در ۷۲ ساعته گذشته در سطح استان اجرا و با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲۷۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد..
وی گفت: در این زمینه ۳۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق و سه دستگاه کامیون توقیف، ۳۸ نفر متهم دستگیر و ۳۹ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل شد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group