جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

بازرس کل استان بوشهر گفت: احکام قطعی هشت متهم پرونده تخلف در تعهدات ارزی صادر کنندگان در استان بوشهر صادر شد.

به گزارش دیارجنوب اسحاق شهبازی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد قاطع با تخلفات اقتصادی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد اظهار داشت: در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید اداره کل بازرسی استان بوشهر توجه ویژه‌ای به درخواست‌ها و شکایت‌های مرتبط با تولید دارد.
وی طرح حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید را یکی از اولویت‌های مهم این سازمان دانست و بیان کرد: در این راستا در رسیدگی به شکایات و رفع مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری در اداره کل بازرسی استان بوشهر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

hokm dadgah
بازرس کل استان بوشهر با اشاره به صدور احکام متهمان تخلفات تعهدات ارزی خاطر نشان کرد: با توجه به کشف عدم تعهدات ارزی ناشی از عدم برگشت ارز حاصل از صادرات توسط برخی اشخاص در سال ۱۴۰۱ پرونده متهمان این حوزه پیگیری و منجر به صدور رأی قطعی شد.
وی ادامه داد: در این راستا تعداد هشت متهم که به اتهام عدم ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان تحت تعقیب قرار داشتند با برگزاری جلسات متعدد و همکاری تعزیرات حکومتی در نهایت به برگشت بیش از ۴۱ میلیون یورو به سیستم اقتصادی کشور و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یکسال محکوم شدند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group