جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر گفت: طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۷۱ زوج بوشهری تسهیلات فرزندآوری دریافت و سهمیه استان در پرداخت این تسهیلات حدود ۹۰ درصد محقق و پرداخت شد.

به گزارش دیارجنوب، محسن تهرانی روز پنجشنبه در این ارتباط اظهار کرد: سهمیه ابلاغی ۱۴۰۱ استان بوشهر برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در شبکه بانکی ۷ هزار و ۶۶۴ میلیارد ریال بوده که حدود ۹۰ درصد تحقق پیدا کرده است.
وی افزود: بیشترین درصد تحقق در بین بانک‌های استان بوشهر مربوط به شعب بانک صادرات با تحقق ۲۰۰ درصدی سهمیه ابلاغی و کمترین میزان تحقق مربوط به بانک صنعت و معدن با ۲۹ درصد این سهمیه است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر تصریح کرد: شعب بانک ملت با یکهزار و ۳۸۰ میلیارد میلیارد ریال در صدر بیشترین میزان پرداختی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در استان بوشهر هستند.

vam farzand
تهرانی گفت: در سال ۱۴۰۱ بانک‌های استان بوشهر ۱۱ هزار و ۹۷۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند.
وی افزود: سهمیه ابلاغی استان بوشهر برای پرداخت این تسهیلات در سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال بوده که حدود ۹۹ درصد آن تخصیص و پرداخت شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان بوشهر عنوان کرد: بیشترین میزان پرداخت سهمیه پرداخت وام ازدواج در استان بوشهر را بانک رفاه با تحقق ۱۳۵ درصد از این سهمیه داشته و کمترین میزان با ۷۸ درصد مربوط به شعب پست‌بانک است.
تهرانی اضافه کرد: بیشترین مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در استان بوشهر را شعب بانک ملی با سه هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال پرداخت کرده‌اند .
وی یادآور شد: بوشهر سال ۱۴۰۰ در میان استان‌های کشور رتبه نخست را در پرداخت این تسهیلات به خود اختصاص داد و پیش‌بینی می‌شود که سال ۱۴۰۱ نیز در میان استان‌های برتر کشور قرار گرفته بگیرد.
تهرانی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر روند خوبی داشته و امید است در سال جاری نیز پرداختی به زوج‌های در صف انتظار به خوبی تداوم یابد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group