جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۲۰ قطعه مرغ به میزان ۲ هزار و ۹۸۵ تن مرغ گرم روانه بازار مصرف شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، مهدی تنگستانی مکان صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان (از ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲) بر ۲ هزار و ۹۸۵ تن مرغ گرم نظارت‌های بهداشتی و شرعی ناظران در کشتارگاه‌های طیور استان انجام شد.
وی در خصوص نظارت بهداشتی براماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی گفت: در این مدت ۶ هزار و ۷۳۴ بازدید بهداشتی، هشت هزار و ۶۵۵ کیلوگرم فرآورده ضبط و ۲ هزار و ۸۸۰ کیلوگرم فرآورده خام پروتئینی غیر بهداشتی معدوم سازی شده‌اند.

morgh bazar
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر اشاره کرد: روند نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه‌های دام استان نیز در حال انجام است و از ابتدای طرح تا کنون سه هزار و ۹۰۲ راس دام در مجموع به وزن ۱۶۴ هزار ۶۴۶ کیلوگرم در کشتارگاه‌های دام تحت نظارت ناظران بهداشتی و شرعی بهداشتی دامپزشکی کشتار شده اند.
تنگستانی مکان عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت هرگونه ابهام و یا مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group