جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ با مشارکت دستگاه‌های مرتبط با اشتغال‌زایی، بیش‌از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان مهارت آموخته استان فراهم شد.

به گزارش دیارجنوب، محمدرضا میری روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت اشتغال مددجویان استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه متمرکز درخواست خدمات اشتغال برای مددجویان مهارت آموخته خبر داد و گفت: کمیته امداد سامانه‌ای جدید با عنوان "حیات" به آدرس اینترنتی hayat.emdad.ir راه‌اندازی کرده که همه مددجویان تحت حمایت داری مهارت و همچنین افراد غیر مددجو دارای مهارت در یک فن خاص با دهک یک تا ۵ می‌توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی با مراجعه به این سامانه نسبت‌به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با اشاره شعار امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» بیان کرد: کمیته امداد استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ موفق شد حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویانی که در دوره‌های مهارتی شرکت کرده و مهارت‌های فنی را فرا گرفته بودند، ایجاد کند.

miri komite b
مدیرکل امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های اشتغال‌زایی امسال این نهاد برپایه شعار محوری سال گفت: برای سال ۱۴۰۲ برنامه ویژه‌ای در این راستا در نظر گرفته شده که بعد از اعلام بودجه جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
میری ابراز امیدواری کرد برای ایجاد اشتغال و تحقق شعار محوری سال، ضمن ترویج فرهنگ اشتغال، زمینه توانمند شدن مهارتی خانواده‌های تحت حمایت از طریق ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود تا این خانواده‌ها از چرخه حمایت خارج کمیته امداد خارج شده و زمینه برای حمایت از اقشار پشت نوبتی نیازمند فراهم شود./ صداوسیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group