جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سه سرنشین بوشهری قایقی تفریحی پس از ۴۸ ساعت سرگردانی در آب‌های خلیج فارس از مرگ نجات پیدا کردند.

به گزارش دیارجنوب، حجت خسرویروز پنچشنبه اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار قایقی صیادی به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی مبنی رویت قایقی تفریحی با سه سرنشین و نیاز آنان به امدادرسانی، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ به موقعیت اعزام شد.
وی بیان کرد: براساس اطلاعات دریافتی قایق تفریحی به دلیل نقص فنی بیش از ۴۸ ساعت در آب‌های خلیج فارس حدفاصل جزیره خارگ تا بوشهر سرگردان بوده است.

shenavar sayadi
خسروی افزود: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت، سه سرنشین سرگردان در دریا به ناجی منتقل و قایق مواجهه با نقص فنی نیز به اسکله بندر بوشهر انتقال داده شد.
وی گفت: با توجه به گذشت ۴۸ ساعت از سرگردانی سرنشینان قایق روی آب، خطرات گوناگونی آنان را تهدید می‌کرد، که با حضور به موقع شناور ناجی نجات پیدا و به بندر بوشهر منتقل شدند.
خسروی تاکید کرد: دریانوردان در صورت وقوع هرگونه اضطرار دریایی باید در سریعترین زمان با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group