پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ فروند لنج باری در بندر دیلم حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: از این ۲ شناور انواع کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ ستاد یدالله شرفی در بندر دیلم با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در نوار ساحلی و مرز دریایی شبانه‌روزی حراست و صیانت می‌کنند اظهار داشت: با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر به‌صورت قاطع برخورد می‌شود.
وی از شناسایی 2 فروند شناور باری در بندر دیلم حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورها در شهرستان دیلم 2 فروند شناور باری حامل قاچاق شناسایی و توقیف کردند.

ghachagh f deylam
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف انواع تجهیزات و محموله‌های قاچاق فاقد هر گونه اسناد معتبر قانونی خبر داد و بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از 2 شناور توقیف شده بیش از یک‌هزار و 200 بسته پارچه معادل 60 هزار متر، 700 عدد ظروف شیشه‌ای، 15 دستگاه لباسشویی و دیگر کالاها کشف کردند.
وی ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: کالاهای قاچاق پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شد.
شرفی با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد شناورها و نوار ساحلی و مرز دریایی استان بوشهر تأکید کرد: مرزبانی استان بوشهر با بکارگیری تمامی امکانات و کارکنان متعهد و زبده و کارآمد سد راهی برای قاچاقچیان کالا شده و اجازه ورود کالاهای قاچاق را به کشور نمی‌دهند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group