جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: تاکنون چهار رویداد استارتاپی در زمینه‌های فراوری خرما، صنایع شیلاتی و نیازهای فناورانه صنعت توسط شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری دانشگاه پیام نور و پارک علم و فناوری خلیج فارس در استان بوشهر برگزار شده است.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: پنجمین رویداد استارتاپی در حوزه محصولات فناورانه و نوآورانه در اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد استارتاپی به عنوان اولین رویداد تخصصی طراحی و بسته بندی نوین در صنایع کوچک تحت نام ایده شو با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می شود.

estartapi
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: در این رویداد ۱۳ تیم ایده‌پرداز در محورهای طراحی نوین بسته بندی صنایع دستی، بسته بندی نوین خرما و فراورده های جانبی برای بازار داخلی، فرآوری و بسته بندی آبزیان، بسته بندی نوین صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی نوین در صنایع نساجی به رقابت می پردازند.
حسینی یادآور شد: رویداد مذکور از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ دی ماه در محل پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود و در روز پایانی از برگزیدگان رویداد با حضور مسئولین استانی با اهدای جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: برگزیدگان این رویداد می‌توانند از سایر حمایت‌ های شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینه توسعه خدمات کسب و کار و کمک به تجاری‌سازی و بازاریابی محصول نظیر خدمات مشاوره ای حقوقی، بازاریابی تهیه طرح امکان سنجی، راه اندازی وب سایت، حضور در تورهای صنعتی و نمایشگاهی به مدت یک سال پس از رویداد بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر ادامه داد: هدف از برگزاری رویدادهای استارتاپی نفوذ ایده های نو و خلاقانه در توسعه صنایع کوچک، تقویت روش‌های جدید و نوآورانه، ارتقاء جایگاه SME ها و حمایت از استارتاپ ها برای توسعه کارآفرینی نوین است که نقش مهمی در رونق و جهش تولید و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دارند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group